17 marca 2014

Prośba o pomoc!

Cześć kochani! :)
Jest taka sprawa, że wpadłam na pomysł, aby zacząć pisać kolejną historię. Wiem, wiem, miałam skończyć blogowanie na Waikyoku, ale idzie mi to mozolnie, ponieważ, no cóż, nie sprawdzam się w takich klimatach. Tamten blog będzie bardziej w moim stylu, więc prawdopodobieństwo, że go skończę, jest duże. Ale mam pewien problem... Nie umiem wstawić szablonu! D: Znalazłam sobie jeden super hiper, no, może nie super hiper ale na pewno ładny, ale za cholerę nie wiem, jak go wstawić. Czy jest tutaj ktoś, kto mógłby zrobić to za mnie? Byłabym niesamowicie wdzięczna! Inaczej chyba nie zacznę pisać nowego bloga. :c Cóż, onet jaki był to był, ale przynajmniej umiałam wstawić szablon. A tu? A idź, jestem jakaś stara i nieogarnięta. ;c
Bardzo prosiłabym o odzew jakąś dobrą duszyczkę! :)
Pozdrawiam. <3


O NIE O NIE JESZCZE ZEPSUŁAM COŚ W TYM, NO JA SIĘ ZABIJĘ CHYBA!! Co gorsza, strona z tym szablonem została usunięta, jestem taka beznadziejna. ;c
Przepraszam, blog jest, no wiem, obrzydliwy, ale nie wiem co mogę zrobić, żeby to zmienić. Chyba nic. Jeeeeny, naprawdę jestem beznadziejna, zaraz się załamię i usunę wszystko w pizdu! :((((


EDIT
Usunęłam tamten szablon, ale teraz blog jest brzydki jak nie wiem co. Jestem załamana, serio. Może ktoś chce mi zrobić szablon, co? :D Całowałabym go normalnie po gołych stopach!
Jak można być tak beznadziejnyyyyyym? :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz